Facebook

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

PeCsa Café - szeptemberi programajánló

2011.08.25. 23:44 | Metalkilincs | Szólj hozzá!

Lassan vége a nyárnak, legalábbis a naptár szerint. Ebből egy dolog következik egyenesen: a szeptember.

 


De a PeCsa Café közönségének nem kell semmiféle változástól tartania. A szeptemberi programok ugyanolyan színvonalasak és jók, mint ahogy azt eddig megszokhatták.


7-én  a Blues Company koncertjére várnak szeretettel mindenkit és ahogy ezt már különböző rendezvényeken és motoros találkozókon megtapasztalhattuk, ők vonzzák a közönséget, mint a mágnes. 9-én a Pandora's Box lép fel a kávézóban és vendégként a Long Play 33 1/3-ot hívták maguk elé.

14-én szerdán, három,eddig még kevésbé ismert zenekar közös bulijára invitálnak mindenkit. Az ARTatlanok, a Day of Joy és az Alice Anton zenél majd az egybegyűlteknek. 22-én a szokásos Club 68 program, 24-én szombaton pedig az idei Bandák Csatája tehetségkutató döntősei tépik majd a húrokat a színpadon.

A szeptemberi tribute programot 29-én, csütörtökön a Lead Zeppelin szolgáltatja majd.



Vár mindenkit szeretettel a PeCsa Café!
   
http://www.pecsacafe.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://metalkilincs.blog.hu/api/trackback/id/tr603180846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása