Facebook

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Pulzus tehetségkutató, negyedik forduló - összefoglaló

2012.02.28. 11:39 | Metalkilincs | Szólj hozzá!

Az elődöntők vége felé közeledünk és most először éreztem, hogy fáradok. Bár lehet, hogy ez már a tavaszi fáradtság :) A tegnap este hamar véget ért. Két zenekar döntött a távolmaradás mellett, így 8 banda produkcióját nézte és hallgatta végig a zsűri. Kezdésnek a Corelosa pörgette fel a népet. A zenekar nemrégiben új frontemberre tett szert, de már Gáspár Krisztián (Hangya-bőgő) érkezése után is látszott a zenekaron a változás néhány pozitív jele. 

A pörgős produkció után kicsit lágyabb vizekre eveztünk a Battery Band zenekarral. A srácok még mindig nem vehetnének cigarettát vagy alkoholt a Tescoban, de most is azt kell írnom róluk, amit fél éve: nagy öregeket megszégyenítő, amit művelnek. A kamaszok szemtelen magabiztosságával álltak a színpadra, és felszabadultan muzsikáltak. Külön kiemelném a szólógitárost, Füstös Bálintot. Gratula!
 
Az Éberálom zenekar 2008-ban alakult. Ami azért fontos, mert amit velük kapcsolatban éreztem, az a rutin hiánya és a bizonytalanság. Lehet, hogy simán izgultak, nem tudom, de most, hogy élőben is láttam őket, az volt a meglátásom, hogy az énekes/gitáros pozíciót ketté kellene választani és többet koncertezni. Az őket követő Nuklea zenekar tavaly megnyerte a Paksi tehetségkutatót. Sajnos nem tudom, hogy milyen mezőnyben, de én ez alapján próbáltam őket megítélni és éppen ezért egy picit többet vártam tőlük. Viszont az est folyamán ők voltak az első banda, akik néhány rajongót is hoztak magukkal. Ez jó, mert akkor lehet, hogy én tévedek. :)
 
A szegedi Bad Taste zenekar bemutatkozását is nagyon vártam. Amit a neten illetve mp3 formájában hallottam tőlük, az nagyon rendben volt és az élő produkció is egy összeszokott csapat benyomását keltette. Nem volt bizonytalanság, a frontember tudta a dolgát. Nekem tetszett.:) A pécsi SirVive szintén egy nagyon fiatal csapat és velük kapcsolatban (is) elcsodálkoztam azon, hogy ha valaki több mint 100 kilométerről jön, az időben meg tud érkezni. Ez csak a szomszéd kerületből nem működik...érdekes. A srácoknak, fiatal koruk ellenére van koncepciójuk, ehhez kapcsolódó "színpadképük", ami mindenféleképpen dicséretes. Az utánuk következő STRoke zenekar tagjai sem voltak sokkal idősebbek az előttük muzsikálóktól. Fiatalság és energia. Ez mindig jó párosítás. A többiről döntsön a zsűri.:)
 
Nos, ami ezek után következett, arra sokan nem találnának szavakat. Nézzük: plüssös gitárpánt, festett körmök, és arcok, tetkó, piercing-hegyek, telitalpú cipők, nagymami kötött kardigánja, idősödő transzvesztiták….
Ennyit az első benyomásról. Majd következett a zene, ami jó volt, illetve színpadon történő fetrengés mikrofon állvánnyal és/vagy anélkül, némi vetkőzéssel megspékelve. Ja, a fekete tanga szerencsére maradt, de azért kivillant. :) A zenekart Dr. Melancholiának hívják, a stílus erősen Marilyn Mansonra hajaz. A polgárpukkasztás magas iskolája. Miután magamhoz tértem, egy szó jutott eszembe: Színház. A jobbik fajtából. Nem tudom, hogy miért nem hallottam eddig ezekről a srácokról, akik valószínűleg eldöntötték, hogy bemutatnak a világ összes sznobjának, de mivel én nem vagyok az, engem simán lenyűgöztek. :)
 
Velük ért véget a negyedik elődöntő és már csak egy lépésre vagyunk attól, hogy megismerjük a 10 legjobbat. A zenekarok kérdezgetik, teljesen jogosan, hogy „mire elég” a megszerzett pontszámuk. Nos, annyit elárulok, hogy akinek több mint 200 pontja van, ne nagyon csináljon programot március 16-ra. 
 
Jövő héten hétfőn következik az utolsó elődöntő. Gyertek, találjatok Ti is új kedvenceket magatoknak. :)
 

Címkék: pulzus

A bejegyzés trackback címe:

https://metalkilincs.blog.hu/api/trackback/id/tr954219697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása